06 nov. JUNTS FEM UNA ESCOLA MILLOR
JUNTS FEM UNA ESCOLA MILLOR
- 06/11/2025
A 2n hem començat el curs parlant del compromís i de la importància de tenir un bon ambient de convivència a la classe i a tota l’escola. Tots i totes volem venir contents, sentir-nos bé amb els companys i companyes i gaudir aprenent junts.
A les sessions de tutoria, hem reflexionat sobre com volem que sigui la nostra classe i hem decidit entre tots quines accions i actituds ens ajudaran a aconseguir-ho: escoltar-nos amb respecte, ajudar-nos, cuidar el material, parlar amb amabilitat i col·laborar sempre que calgui.
Aquests compromisos els revisem dia a dia, compartim com ens en sortim i ens ajudem mútuament a millorar. Així aprenem que comprometre’s no és només seguir unes normes, sinó tenir una actitud positiva que ens permet créixer com a persones i fer de la nostra escola un lloc on tothom se senti bé.
-
-
Dia de la Ciència: Aprendre, experimentar i crear tecnologia!
Amb motiu del Dia de...
04 novembre, 2025 -
L’alumnat de 5è celebra el mil·lenari de l’Abadia de Montserrat amb una jornada de convivència
L’alumnat de 5è de p...
28 octubre, 2025 -
-
Els alumnes de 1r A i B reconstrueixen el pont de les quinze arcades
Els alumnes de 1r A ...
14 octubre, 2025
Sorry, the comment form is closed at this time.